პანდემიის შემდგომ დარგის აღდგენისა და შიდა ტურიზმის ხელშესაწყობად, ასევე ქართული ტურისტული კომპანიებისთვის ადგილობრივი და საერთაშორისო ბაზრის სხვადასხვა სეგმენტზე მორგებული ახალი ტურისტული პროდუქტების შემუშავებისა და განვითარებისთვის მიზნით, USAID Zrda–ს მხარდაჭერით სამცხე–ჯავახეთის რეგიონში საინფორმაციო–გაცნობითი ტური მოეწყო. ღონისძიებაში 13–მა კომპანიამ მიიღო მონაწილეობა, რომლებმაც უცნობი ტურისტული მარშრუტები მოინახულეს და ახალ, ტრადიციულისგან განსხვავებულ ტურისტულ მომსახურებებს გაეცნენ.
მსგავსი ღონისძიებები მიზნად ისახავს პანდემიისგან გამოწვეული ეკონომიკური კრიზისის შემსუბუქებას და ტურიზმის სექტორის წარმომადგენელთა მხარდაჭერას, რათა ახალ რეალობაზე მოგრებით შეიმუშავონ უნიკალური და საინტერესო მომსახურება და მარშრუტები და ამ გზით შეინარჩუნონ კონკურენტუნარიანობა.
სანცხე–ჯავახეთის დანიშნულების ადგილის მართვის ორგანიზაციასა (DMO) და ბიზნეს სექტორს შორის კავშირის გასამყარებლად, საინფორმაციო ტურის ფარგლებში, Zrda–მ მოაწყო შეხვედრა სამცხე–ჯავახეთის DMO–სა და წამყვან ქართულ ტურ–ოპერატორებს შორის, სადაც მხარეებმა იმსჯელეს და განსაზღვრეს დარგის პრიორიტეტები, გამოწვევების დაძლევის გზები და სამომავლოდ თანამშრომლობის შესაძლებლობები.